Ketika Kamu Menangis, Ketika Kamu Disakiti, Ketika Kamu Tak Kuat Lagi, Ketika Doamu Seakan Tak Terjawab...Percayalah Dan Yakinlah Olehmu Bahawa ALLAH Menghampirimu Saat Itu...

Tuesday, September 06, 2011

Raya 2011

hmmm...ramai betul yg abadikan gambar raya dorang dalam pic fb...x de salahnya klo nak abadikan pic raya kali ni dalam blog plak...haha...raya kali ni biasa2 aje...rasa macam x puas je raya kali ni...hmmm...pepun layan jelah gambar2 sebelum n semasa raya ni....
tahun ni menantu2 mak yg buat ketupat...anak2 tolong tengok aje...
Masing2 sedang khusyuk menyiapkan ketupat..apepun...memang rasa lain lah ketupat tahun ni...bertuah tul mak dapat menantu cam ni..hahaha...
ni lah hasil ketupat dorang...

Baru balik dari sembahyang raya...
Alhamdulillah diberi kesempatan utk ziarah pusara puteraku yg tercinta..terlupa nak suh acik amek gambar kami sekeluarga di pusara..huhuu
Sufi Amani bersama abang2 sepupunya...
Abah n mak bersama2 hero2 yg ada pada pagi raya tu...
Tiap2 tahun mesti ada gambar camni...tapi selalunya x cukup..huhu..
Raya kedua....
Anak ummi n abi yg comel dan cerdik
Saya tengah makan kuih raya
Alala...anak sapa ni...geram aihhhh...
Raya ketiga kami ke Kelantan pula....x sempat nak bergambar di kelantan tuu...hanya gambar dalam kereta aje lah yg ada....hihi...

Lama sudah x singgah Tasek Banding...ada banyak perubahan...
Masih terpelihara keindahannya...subhanallah...
Saya dah boring duk dalam kete lama2...sian ummi kena melayan karenah saya yg x reti duduk diam...hihi

Inilah saja yg dapat dikongsikan...walau apapun..ia tetap menjadi memori indah buat kami sekeluarga...SaLam AidiLFitri kepada semua yg sudi singgah ke blog kami....

1 comment:

SaifulSofia said...

gambar kami bertiga akan diupload kemudian....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:::Pelawat dari Syurga:::

:::Penyeri Hidup Kami:::