Ketika Kamu Menangis, Ketika Kamu Disakiti, Ketika Kamu Tak Kuat Lagi, Ketika Doamu Seakan Tak Terjawab...Percayalah Dan Yakinlah Olehmu Bahawa ALLAH Menghampirimu Saat Itu...

Monday, February 21, 2011

JOM KENALI Ads4bucks

Ads4bucks Networking Sdn Bhd adalah sebuah syarikat yang menjalankan perniagaan berasaskan penjualan produk portal pengiklanan iaitu:
ADS4BUCKS ialah ringkasan kepada perkataan Advertisement for Bucks/Money”. Ads4bucks merupakan gabungan:
PORTAL IKLAN + LAMAN WEB SOSIAL + PROGRAM AFILIAT.
  • PORTAL IKLAN; menyediakan platform pengiklanan percuma.  Sesiapa sahaja boleh mengiklankan apa jua produk, servis dan informasi tanpa batasan sempadan (selagi tidak menyalahi undang-undang Negara, Moral dan Agama). Ianya sangat membantu para usahawan mengembangkan perniagaan masing-masing secara online di persada dunia, 24 jam sehari, 7 hari seminggu dan 365 hari setahun.
  • LAMAN WEB SOSIAL; Ads4bucks; mempunyai fungsi yang sama sebagaimana Facebook membolehkan anda berhubung dengan rakan-rakan anda secara maya. Ia disertai dengan radio streaming  Funker.fm
  • PROGRAM AFILIAT; menyediakan peluang kepada sesiapa yang berminat menjana pendapatan secara sambilan atau sepenuh masa sebagai ejen pengiklanan Ads4bucks.

BUKAN Multi Level Marketing (MLM),

BUKAN Direct Selling,

BUKAN Skim Piramid,

BUKAN Skim Cepat Kaya

Ads4bucks secara konsepnya menggabungkan elemen : INTERNETTELECOMMUNICATION + NETWORKING

Gabungan ketiga-tiga elemen di atas membolehkan Ads4bucks menjadi portal/laman web yang terkemuka setanding dengan portal lain di dunia. Ianya mengambil peluang di dalam arus perdana revolusi e-dagang yang baru sahaja bermula.

OBJEKTIF ADS4BUCKS

Memastikan portal ini popular dan mendapat ‘ HIT’  yang tinggi seterusnya mewujudkan sebuah komuniti perniagaan yang berjaya.

PERANCANGAN & SASARAN

  • Rangkaian I Bucks Cafe
  • Rangkaian Travel Agensi
  • Rangkaian Bas Express
  • Rangkaian Hypermall
  • Rangkaian E-Mall
  • Rangkaian Program Merchant

PROFIL SYARIKAT

Network Marketing @ e-Commerce merupakan sebuah perniagaan yang berlandaskan Internet dan Networking yang mana telah terbukti berjaya melahirkan  sangat ra­mai jutawan di dunia ini… Orang Malaysia pun ada, Irfan Khairi jadi jutawan hanya dengan menjual peta Malaysia sahaja. Mudah bukan? Inilah apa yang diba­wa oleh Program Afiliat ADS4BUCKS.











Program Afiliat ADS4BUCKS ini merupakan cetusan idea dari seorang Networker yang berhasrat untuk melahirkan ramai orang yang berjaya. la diasaskan oleh En. Ameer Noraizeedin bin A.Wahab. Di bawah pengurusan Ads4bucks Network Sdn Bhd (863787-X) dan beribu pejabat di Ampang (berhampiran TESCO Ampang), program ini telah mula berkembang pesat dan telah mempunyai ibu peja­bat di Jakarta, Indonesia.












ADS4BUCKS diasaskan agar dapat memberi kemudahan untuk mengiklankan produk dan juga perkhidmatan secara PERCUMA. Tujuannya adalah untuk menjadikan portal ini sebagai sebuah portal pengiklanan yang paling popular di dunia sehebat Yahoo.com, Google.com, Amazon.com, E-Bay.com. Paling tidak pun, sehebat Lelong.com atau Mudah.my agar pelanggan benar-be­nar dapat menjual produk-produk dan perkhidmatan mereka dengan efektif.
Bagi merealisasikan hasrat ADS4BUCKS ini ADS4BUCKS telah me­nyediakan pelbagai produk online yang sangat-sangat berguna dan penggunaan kaedah ‘Word of Mouth’ yang banyak diamalkan dalam dunia perniagaan dari dulu sehingga sekarang.
Sebagai sebuah syarikat berdaftar yang menjalankan perniagaan berasaskan portal internet turut mendapat lesen sah daripada Suruhannjaya Komunikasi dan Multimedia mengikut akta 1998 (CMA) pada 7 Januari 2010.



















No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:::Pelawat dari Syurga:::

:::Penyeri Hidup Kami:::