Ketika Kamu Menangis, Ketika Kamu Disakiti, Ketika Kamu Tak Kuat Lagi, Ketika Doamu Seakan Tak Terjawab...Percayalah Dan Yakinlah Olehmu Bahawa ALLAH Menghampirimu Saat Itu...

Friday, February 24, 2012

Rindu sangat sangat

Malam ni ummi rasa rinduuuuu sangat sangat sangat kat Nazhan...rindu rindu rindu......


hari hari terakhir bersama Muhammad Syamil Nazhan...sampai mati pun ummi tak akan lupa wajah ini....






Al-Fatihah...Moga dikau bahagia di sana....

Ummi akan sentiasa merinduimu sampai bila-bila....


Doa ketika dukacita dan sedih


Ya Allah....

Andai ini ujian-Mu utk menjadikan aku manusia yg lebeH baik dari hari ini, aku redha Ya Allah....

Andai ini peringatan-Mu atas seme perbuatan dosa2ku, aku juga redha Ya Allah....

Andai masih ada kesempatan utkku perbetulkan kesilapan ini, tunjukkan aku caranya Ya Allah...


Sungguh aku tak mampu menahan keperitannya...

Sungguh aku tak mampu menerima kekalahnnya...

Suñgguh aku tak mampu berdiri menampungnya...


Kuatkan semangatku Ya Allah

Tabahkan hatiku Ya Allah

Kentalkan jiwaku Ya Allah


Ku mohon.....................

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:::Pelawat dari Syurga:::

:::Penyeri Hidup Kami:::