Ketika Kamu Menangis, Ketika Kamu Disakiti, Ketika Kamu Tak Kuat Lagi, Ketika Doamu Seakan Tak Terjawab...Percayalah Dan Yakinlah Olehmu Bahawa ALLAH Menghampirimu Saat Itu...

Monday, December 05, 2011

Karnival Susu Formula Sustagen

Jeng...jeng...jangan salah faham dengan tajuk entry kali ni ya...baru-baru ni kat Alamanda ade wat Karnival Susu Formula Sustagen...sajala nak pegi walaupun Sufi Amani tak minum pun susu formula...saja nak bagi dia try mana-mana game yang ada...nampaknya dia sangat-sangat seronok join setiap game yang ada...jom kita layan aksi-aksi menarik Sufi Amani sepanjang karnival.....

Hai, sayalah Master Chef Malaysia yang Pertama! Jom ikuti pengembaraan saya bersama Sustagen

Uncle tu tengah tolong saya carikan roti..saya nak buat roti bakar..

Yezzzaaa...dah dapat pun roti, mula-mula kita masukkan dalam toaster dulu

Kenapa roti tak keluar keluar lagi ni....

Alahhh ummi nak wat roti bakar lagi...

Kat sini plak kita nak masak bbq, kite nak wat bbq ayam dan ikan..

Kita panggang kat sini dengan suhu 31 darjah celcius

Penat memasak saya kena rasa semua perisa susu Sustagen...ummi kata saya kena cuba, nanti dah 2 tahun, saya kena minum susu formula, tapi saya tak suka laa....

Walau apapun perisa susu-susu ni, original, strawberi or coklat, semuanya saya TAK NAK!

Uuuuhhhh... tak sedapnya susu ni....saya lebih suka Susuibu!

Lega...ummi tak paksa dah saya rasa susu-susu tuu...Now saya nak timbang pula,.saya suka makan dan aktif, sebab tu berat saya maintain je...

Hai, saya nak ukur tinggi pula...berapalah tinggi saya sekarang ni ye....


Pak cik ni kacau betul la saya nak posing kat sini...

Ok...pengembaraan saya utk kali ni sampai di sini saja...Sehingga bertemu lagi di lain entry...Ini lah Abi and Ummi saya...handsome n cun kan???

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:::Pelawat dari Syurga:::

:::Penyeri Hidup Kami:::