Ketika Kamu Menangis, Ketika Kamu Disakiti, Ketika Kamu Tak Kuat Lagi, Ketika Doamu Seakan Tak Terjawab...Percayalah Dan Yakinlah Olehmu Bahawa ALLAH Menghampirimu Saat Itu...

Monday, August 08, 2011

Mandi Laut

1st time ummi n abi bawa saya gi mandi laut. Kami mandi kat Teluk Senangin...memang best. Ummi kata lama betul tak ke sana...
5 famili kesemuanya...memang best berkelah ramai2 ni...meriah

Muka je nampak takut tuu..tapi sebenarnya saya seronok
Saya lagi tak takut kalau ummi yang dukung saya...
Seronoknya dapat main air banyak camni
Alamak...tak sampai la saya nak main air
Dah puas dah mandi laut...ummi kata budak2 tak leh rendam lama2 dalam air..nanti sejuk
Eh..saya sorang saja ke yang dah naik???
Tak kesahlaa...kita minum dulu....
Saya laparla pulak pas mandi..kat manala diorang simpan sume makanan nii...
Cakkk!! Korang sume dah pernah pegi mandi kat Teluk Senangin ke? Seronok....lain kali abi nak bawa saya lagi...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:::Pelawat dari Syurga:::

:::Penyeri Hidup Kami:::